מי אני?

מאז שילדתי (לפני כשנתיים) הכל השתנה. הופיעה לה מערבולת ענקית של שינויים פיזיים, רגשיים והמון תחושות שלא הכרתי לפניי. פתאום אני צריכה להתמודד עם מצבים שלא הכרתי ולא התנסיתי בהם בעבר. חוויתי הרבה קשיים פיזיים, נזקים קשים לקרקעית האגן שלי (משהו שלא ידעתי אפילו לזהות שקורה לי, ואף גורם לא הסביר לי דבר על הנושא, לא לפני ההיריון ולא אחריו), שינויים מבניים בעצמות האגן, כאבי גב כרוניים, עייפות ותשישות, עודף משקל שנשאר מההיריון וחוסר מוטיבציה.

הרגשתי מאוד בודדה בחוויה, אבל גם ידעתי שרוב הנשים אחריי לידה מרגישות כמוני וחוות את אותן תחושות.

אני מאמנת כושר כבר עשור, חזקה פיזית ואוכלת תזונה בריאה ומאוזנת, ובכל זאת הייתי חלשה מאוד. ידעתי שעל איכות החיים שלי (ברמה הפיזית והנפשית) אני לא אתפשר. אז בניתי לעצמי תכנית “חזרה לחיים שלי”. כתבתי תכנית תזונה מסודרת, עם הרבה ארגון והתחשבות בקשיים שלי כאמא טרייה, תכנית אימונים ושיקום קרקעית האגן, הגב ועצמות האגן. ותכנית חיזוק נפשית, הכוללת מדיטציות, תרגילי הרפיה ושיטות נוספות להעלאת המוטיבציה.

לאחר חודש וחצי חזרתי לנהל אורח חיים שמח, בריא, חזק יותר ועם הרבה אופטימיות. והבנתי שיש לי דרך מדהימה לעזור לנשים שחוות את אותה חוויה שהייתה לי לאחר הלידה. כך בניתי את תכנית “FITMOMMY” המיועדת לנשים אחריי לידה ונשים בהריון בלבד.

לפני כעשור, כשהתחלתי לאמן, זה היה מתוך אהבה גדולה מאוד לתחום הספורט, שמירה על גוף בריא והתעניינות רבה בנושאי תזונה. אבל לאחר החוויה שלי כאישה שעברה לידה, הבנתי שהמודעות לצרכים הייחודיים של נשים בהיריון ולאחריו נמוכה מאוד ובמקרים מסוימים אף לא קיימת.

היום אני חשה סוג של שליחות בהפצת המידע הזה והעזרה בפועל לכל מי שצריכות. את השכלתי בתחום רכשתי במכללת וינגייט שם צברתי קורסים מורחבים בנושאים שונים בתחום הספורט, הכושר הגופני, תזונה ועוד. אני אוהבת את מה שאני עושה ומתעוררת בכל בוקר מחדש, עם ציפייה לעוד יום של עשייה והישגים. אני מזמינה אתכן לא לקבל את השינויים השליליים בגוף ובנפש, ולא להתעלם יותר ממה שמפריע לכן, אלא לבחור בשינוי ובעשייה, ולהידבק באווירת האופטימיות הזו. 

דברו איתי ונתחיל לרוץ על זה…

Scroll to top